you heard them say it

我的爱人听见他们这样说

My church offers no absolutes

我的教堂里没有绝对真理

She tells me 'worship in the bedroom'

但你告诉我禁欲一心向主

The only heaven I'll be sent to

但我知道对我来说真正的天堂

Is when I'm alone with you

便是在我爱人的身边


4:I was born sick but I love it

我生来变态 可我以此为荣

Command me to be well

来治愈我吧

Amen Amen Amen Amen

阿门 阿门 阿门 阿门


5:Take me to church

带我去你的教堂

我会在你的谎言下

at the shrine of your life

俯首帖耳

I'll tell you my sins

我忏悔我的罪恶

and you can sharpen your knife

磨利你的匕首

Offer me that deathless heaven

赐我最绝望的一死吧

Good god let me give you my life

上帝 让我献出我的生命吧


6:No masters or kings

一旦仪式开始

when the ritual begins

世间便再无君主

There is no sweeter innocence than our gentle sin

世界上没有比我们柔情似水的罪孽更美好的纯洁

In the madness and soil of that sad earthly scene

在疯狂漫撒的悲土之间

Only then I am human

那时我才算是一个人

Only then I am clean

那时我才是干净的


评论(3)
热度(40)

© 貝男貝男 | Powered by LOFTER